torsdag 2. februar 2012

Trettebergstuen og horedebatten

Etter å ha lest meg opp på krangelen som er mellom Trettebergstuen/ Hasås/ Simonsen/ hele twitter, innser jeg at de trenger en voksen til å irettesette dem.

Det er fem diskusjoner som foregår på en og samme gang:
  1. Ble Trettebergstuen virkelig kalt en hore?
  2. Dersom dette ikke var tilfellet, lyver hun eller hørte hun feil?
  3. Hadde Marie Simonsen rett i følgende påstand: "HoreHoreHore! De taktfaste ropene truet med å overdøve Anette Trettebergstuen (30)...."
  4. Bør Torgny Hasås beklage seg for å bruke uttrykket "spille sexkortet"?
  5. Opplever kvinnelige politikere slik sjikane vanligvis?

Problemet er her at alle ønsker å debattere hvert sitt tema, da kommer en aldri frem til noe som helst. Skal vi ta ett tema om gangen, folkens?

Skjerpings.

Og hvis noen lurer på svarene, her er de:
  1. Aner ikke.
  2. I så fall hørte hun feil. Man lyver ikke om noe slikt med 50 vitner i nærheten.
  3. Mest sannsynlig ikke.
  4. Definitivt.
  5. Trolig, og det er her debatten bør ligge. Ok?
Bare en kort irrettelse, fortsett debatt.

2 kommentarer:

  1. Er det meg, Marit Simonsen? Deltar jeg i en debatt uten å vite om det? Du tenker kanskje på Marie? (Tjo at ikke den ping'en egentlig handlet om meg.)

    SvarSlett

Dikt - så mange spørsmål

 da tidemand og gude malte brudeferden i hardanger hadde de lest avisen hadde de lest om gutten som løp over gangbruen drep denne negeren ro...

Populære innlegg