mandag 2. juni 2014

Samlepost

Her kommer det jeg har skrevet om forskjellige tema på denne bloggen. Jeg har skrevet andre poster også, men disse er de jeg er mest fornøyd med.

Humanetikk

Humanisme

Dette var en liten serie jeg begynte på, og som jeg kanskje må fortsette en dag. Det er ment som en pedagogisk innføring i humanisme

Humanistisk konfirmasjon

Kristendom

Skepsis

Generell skepsis

Konspirasjonsteorier

Kreasjonisme

Alternativbevegelsen

Undervisning

Om debatter

Zargonismen

Dette var en serie jeg begynte på, og som jeg planlegger å fortsette. Jeg blir i hvert fall nødt til å skrive om hele urhistorien.
Den hellige profeten Zargons testamente, del 1

Den hellige profeten Zargons testamente, del 2
Den hellige profeten Zargons testamente, del 3
Den hellige profeten Zargons testamente, del 4


Prosa

Litt forskjellig skriblerier, ikke alltid med mål og mening.

Humor

Spørsmål

Diverse


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dikt - så mange spørsmål

 da tidemand og gude malte brudeferden i hardanger hadde de lest avisen hadde de lest om gutten som løp over gangbruen drep denne negeren ro...

Populære innlegg